Tillagd i din varukorg

Handla vidare
Gå till kassan
 Vardagar 9-17 0454-50934  info@fahallen.se   Snabb leverans   Fraktfritt över 699kr   Över 15.000 nöjda kunder 

Reklamation

Vid felaktig eller felexpedierad vara står vi självklart för fraktkostnaderna som inneburit en merkostnad för dig som kund, vid beställning av flera varor kan det innebära att frakten inte betalas tillbaka om fraktkostnaden för de övriga varorna är detsamma som för det totala antalet beställda varor. Vi rekommendera våra kunder att direkt anmäla till expeditionsbolaget om varan eller paketet är skadat vid uthämtning/leverans, upptäcks skadan senare så rekommenderar vi dig som kund att omedelbart kontakta Fähallen AB. Som kund har du enligt konsumentlagen två år på dig att reklamera en vara som var felaktig vid leverans. Efter sex månader är det dock du som kund som ska bevisa att felet fanns vid leveranstillfället, därför rekommenderar vi att du tar kontakt med oss så fort som möjligt. Vi kan inte godkänna reklamation av varor som är felaktigt eller vårdslöst använda.

Kontakta alltid oss först innan du skickar tillbaka en produkt. Det gör du genom att fylla i formuläret som du kommer åt via knappen nedan  Reklamationsblankett skall alltid fyllas i och bifogas vid retur av produkter, samt orderbekräftelse/kvitto. Kontaktuppgifter hittar du längst ner på blanketten eller på hemsidan www.fahallen.se

För att vi enkelt och snabb ska kunna hanter din reklamation/Byte ber vi fylla i formuläret som du hittar här

Reklamationsformulär

 

 

    Ladda ner: Reklamationsblankett (82,7 kb)    

 

För att kunna läsa pdf-formatet behöver du programmet Acrobat Reader. Hämta Acrobat Reader

 Returer och reklamationer skall skickas till:

Fähallen AB
Vekerums Stationsväg 17
375 90 Mörrum